سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/4
12:19 عصر

برنامه دیشب نود!

بدست روح اله ریاضی در دسته

برنامه دیشب 90(سوم اسفند) حاوی مناظره ای در مورد یک اتفاق ساده ورزشی بود که احتمالا برای بسیاری از فوتبال دوستان هم اهمیت چندانی ندارد.اما آنچه آن اتفاق ریز را برجسته می کند، شباهت آن با اتفاقات بزرگی است که سالها در کشور ما رخ می دهد.
مساله اصلی  انتخابات رییس هیات فوتبال استان تهران بود.
یک طرف دبیر هیات فوتبال تهران و طرف دیگر کاندیدایی که انصراف داده بود و معتقد بود که انتخابات قانونی نبوده.هر دو طرف هم در جایی حرفشان درست بود و در جایی غلط.
اما شباهت اصلی این انتخابات که می خواستم آن را بگویم در این بود که به قول کاندیدای انصراف داده ، انتخاب نبود بلکه انتصاب بود.شخص ظاهرا انتخاب شده که مورد حمایت فدراسیون و عناصر دارای قدرت بود،‌توانسته بود تمام 19 رای اعضای شرکت کننده را به دست بیاورد.فردوسی پور هم گفت که در انتخابات یکی از فدراسیون ها(احتمالا اسکیت) هنوز رای گیری به پایان نرسیده و آرا اعلام نشده بود، پلاکارد تبریک فرد انتخاب شده را نصب می کردند.این دو مورد شما را به یاد انتخابات اخیر ریاست جمهوری نمی اندازد؟
البته نماینده فدراسیون  اعلام کرد که انتخابات تمام شده و از تمامی افراد دعوت کرد که برای اعتلای فوتبال تهران و ... بیایند و همکاری کنند.
نمی دانم آدم های در ظاهر بزرگ از روی کوچک ترها کپی برداری می کنند یا رفتار بزرگترها را کوچک ترها به دید درس می بینند که این قدر همه چیزمان به هم می آید و بعضا با هم مو نمی زند.