سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/12/8
11:27 صبح

پایان رقابت، آغاز رفاقت!

بدست روح اله ریاضی در دسته

انتخابات هم تمام شد.

نتایج دارد لجظه به لحظه اعلام می شود و تا سه روز دیگر نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

رقابت خوبی نداشتیم. سوای اینکه نهادهای قانونی مانند شورای نگهبان و وزارت کشور چه کردند و نکردند، جناح های سیاسی نمره قابل قبولی نگرفتند.

جناح های سیاسی انتخابات مجلس را در حدی مطرح کردند، به نحوی شعار دادند و به گونه ای به رقبایشان تاختند که انگار دیروز و فردایی وجود ندارد. نه دیروز آشنایی و نه فردای همکاری برای ساختن کشور.

انتخابات و مجلس دهم یک جزء بسیار کوچک از حیات سیاسی این سرزمین است و ارزش ندارد به خاطر آن طرف مقابل مان را با الفاظی چون انگلیسی و تندرو بنامیم.

من نمی دانم تاریخ کشور ما به چند هزار سال قبل بر می گردد ولی در همین 37 سال انقلابمان به وضوح دیدیم بالا و پایین رفتن های متفاوت و متناوب را.

رقابت کنیم، جدی جدی جدی. تلاش کنیم برای رای آوردن نامزدهایمان، جدی جدی جدی. ولی یادمان باشد که همه مان ایرانی و اکثریت مان مسلمانیم. همه داشته هایمان، چون اسلام و انسانیت و امید و ایران را به یک رقابت چند روزه نفروشیم. دستاوردهای گرانقدرمان را با بداخلاقی ها تباه نکنیم.

این سخن امام عزیرمان را فراموش نکنیم که:«اتکا به خدا بکنید، و اتکا به ایمان بکنید؛ وحدت کلمه پیدا بکنید. جناحهایی را که نزدیک به شماست، به خودتان متصل کنید. خداوند ان‏شاءاللّه‏ کارها را انجام می‏دهد.»