سفارش تبلیغ
صبا ویژن

93/2/8
3:8 عصر

من موافق هستم!

بدست روح اله ریاضی در دسته این نیز بگذرد

من مستند «من روحانی هستم» را ندیدم. البته جزو برنامه ام گذاشتم که ببینم ولی در کل با ساخته شدن و پخش چنین مستندهایی هیچ مشکلی ندارم و آن را از لوازم دموکراسی می دانم و برایم واکنش رییس محترم مجلس غیرقابل توجیه است.

فقط دو تا موضوع است که شرط لازم ساخته شدن و پخش این قبیل کارهاست از دید من.

اول مسئله قانون. یعنی اگر در این قبیل آثار به کسی توهین شد و یا نسبت ناروایی زده شد آن شخص بتواند به راحتی شکایت کند و شکایت او در یک محکمه عادلانه رسیدگی شود و در صورت اثبات جرم، با خاطیان بنا بر قانون (که نمونه خیلی ساده اش را در توقیف روزنامه و فیلم و کتاب به وفور می بینیم) برخورد قضایی شود.

دوم هم وجود امکان ساخت و پخش چنین آثاری برای تمامی افراد جامعه. یعنی هر ارگان و نهاد و NGO  و ... که خواست بتواند برای تمامی مسئولین گذشته و حال جمهوری اسلامی مستند «من ... هستم» بسازد و بتواند آن را در دانشگاه ها و سایر مراکز دیگر با توجه به ملاحظات صرفا قانونی پخش کند. اما اگر قرار باشد این امکان خاص تنها دست برخی وابستگان به نهادهای خاص باشد و عمله و اکره دانشجویی و ... شان هم بتوانند به راحتی آن را پخش کنند و این امکان را هیچ جریان و گروه دیگری نداشته باشد و بعدش هم اگر ممانعتی شد فریاد وادموکراسیا سر بدهند، به نظرم نشدنی است.

یک عده دست و پای دیگران را بسته اند و توی اتاق زندانی شان کرده اند و بعد می خواهند مسابقه دو دموکراسی برگزار کنند. نمی شود که!

 


93/2/2
1:12 عصر

جل الخالق!

بدست روح اله ریاضی در دسته این نیز بگذرد

من به آقای کوثری اطمینان کامل دارم که دروغ نمی گوید.بالاخره ایشان مسلمان است و نماینده مجلس هم هست و قبلا فرمانده لشکر بوده و ...

ایشان گفته اند: «براساس گزارش‌های مسئولان هیچ درگیری در بند 350 اتفاق نیفتاده و 11 تلفن ماهواره‌ای و یک لپ تاپ از این بند کشف شده که نمایانگر ارتباط زندانیان سیاسی با عناصر ضد انقلاب خارجی نشین است.»

مسئولان گفته اند هیچ درگیری اتفاق نیفتاده، خب راست گفته اند.

مسئولان گفته اند 11 تلفن ماهواره‌ای و یک لپ تاپ از این بند کشف شده، خب حتما این را هم راست گفته اند.

دست ما که به آن مسئولان محترم نمی رسد، فقط از جناب کوثری استدعا داریم از آن مسئولان بپرسند که حوزه مسئولیت آنها زندان است یا کافی نت و بازار علاالدین .یک بازرسی کلی از تمامی زندان های کشور انجام دهند ، ببینیم در کل چقدر وسایل الکترونیکی و ماهواره ای دست مان می آید.

یادم باشد شبها بروم سمت اوین و از وایرلس و سایر امکانات جنبی اش به صورت مجانی استفاده کنم! زندان هم زندان های قدیم!