سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/3/10
11:46 صبح

محرمانه ای از امام روح الله(1)

بدست روح اله ریاضی در دسته

سپاه کودتا کند یا مردم آزاری نکند
فکر کنم هفته پیش بود که یکی از روسای قوا در دیدار با مجموعه ای از سپاه ،به نقل خاطره ای از امام(ره) پرداخت که سپاه اگر کودتا کند، خوب است.
بنابرآنچه امام(ره) در وصیت نامه شان نوشته اند از آنجایی که این نقل قول نه نوشته مستندی دارد ،‌نه فیلمی از آن در دسترس است و نه توسط دفتر نشر آثار ایشان تایید شده، فاقد اعتبار است.از طرفی هم چنین با آنچه به صورت مستند از ایشان وجود دارد هم در تناقض آشکار می باشد.
به طور نمونه به این نامه و پاسخ امام(ره) که بخش های مهم اش هیچ ربطی به سوال پرسیده شده ندارد توجه کنید.
«بسمه تعالى. رهبرکبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامى ایران، حضرت امام خمینى- مدظله العالى.
با سلام و اهداى تحیات، پیرو صدور فرمان حضرتعالى مبنى بر مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در قبال ربوده شدن هواپیماها،  در اقدام جهت تهیه و تدوین آیین نامه اجرایى حفاظت از هواپیماها و نحوه اداره فرودگاههاى کشور، این سؤال پیش آمده است که آیا منظور حضرتعالى از حفاظت هواپیماها مسئولیت سپاه پاسداران در کل امور فرودگاه، شامل حفاظت پارکینگ هواپیماها، باند پرواز، دربهاى ورودى و خروجى باند و سالنها، همچنین مسئولیت نیروهاى انتظامى شهربانى و گمرکات و اطلاعاتى (حراست مستقر در فرودگاه) بوده؟ یا مسئولیت سپاه صرفاً در قالب گارد پرواز به منظور مقابله با ربودن هواپیما در هوا مى‏باشد؟ خاطر نشان مى‏سازد کنترل ترددها، امور مربوط به حراستها، امور انتظامى، امور گمرکى و ... بر اساس قوانین و مقررات جارى هم اکنون توسط ارگانهاى مسئول در حال انجام است. خواهشمند است اینجانبان را راهنمایى و ارشاد فرمایید ..
- محمد سعیدى کیا، وزیر راه و ترابرى- محمد محمدى رى شهرى، وزیر اطلاعات- محمدجواد ایروانى، وزیر امور اقتصادى و دارایى‏].
بسمه تعالى.
بنا بر گزارشات واصله، وضع فرودگاه بسیار خراب است. گاهى براى یک قطعه‏ کوچک طلا و چیزهایى از این قبیل که خارج نگردد مردم را اذیت مى‏کنند. فرودگاه هر کشورى چهره ظاهرى آن کشور در برابر بیگانگان است. قبلًا گفته‏ام حفاظت هواپیماها با سپاه است. مقدمات و مؤخرات آن هم با نخست وزیر است، که با مسئولین مربوطه جلسه بگذارد و مسئله را حل کند. اکنون نیز تأکید مى‏کنم که آقاى نخست وزیر در اسرع اوقات این مسئله را حل نماید، و گزارش آن را به اینجانب بدهد؛ و نگذارد مردم بیش از این در رنج باشند. والسلام ..
- روح اللَّه الموسوى الخمینى.»(صحیفه امام ، جلد 21 ، صفحات 247 و 248)