سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/3/7
11:15 صبح

«شاخص» وبلاگی

بدست روح اله ریاضی در دسته

وقتی با یک گروه آدم پررو و بی ادب و دروغ گو و البته دارای قدرت و مکنت روبرو هستی چه کار می توانی بکنی؟
اگر بخواهی دهن به دهن شان شوی که یحتمل کم خواهی آورد و اگر هم بتوانی مقاومت کنی ، چون قدرت دارند تا کم بیاورند با استفاده از قدرتشان هزینه زیادی برایت متحمل می شوند.بی خیال هزینه هم که بشوی ولی قطعا هدف من و شما روشنگری و انجام به وظیفه های دیگرمان هست که متاسفانه راه چندان زیادی برای آن نداریم.
کسی که دروغ تبدیل به عادت اش شده و تازه بزرگانش هم برای آن خوب دلیل تراشی می کنند را چگونه می توانی به راه راست! هدایت کنی؟
گفته اند تاریخ را قوم پیروز می نویسند و البته که می شود هر دروغی را هم با توجه به ضرب و زور به مردم غالب کرد؛ البته قطعا در همیشه به همین منوال نخواهد چرخید.
به نظر من تنها و شاید بهترین کاری که می شود در مقابل این شحنگان بی اخلاق و صاحب خنجر در پیش گرفت، آگاهی سازی و برخورد فعالانه است.
به طور نمونه حالا که به جان امامی افتاده اند که دوستش دارم و البته خالی از عیب اش نمی دانم و تا آنجا پیش رفته اند که حتی مسلمات او را هم انکار می کنند،‌باید تا دیر نشده و تصویر کاریکاتوری شان را غالب نکرده اند ،‌به خود بیاییم و امام حقیقی را که حقیقت اش دودمان اینان را به باد خواهد داد، بشناسیم و به دیگران بشناسانیم.
برای همین می خواهم به نوبه خودم برنامه شاخص وبلاگی راه بیاندازم و هر روز به نظر امام درباره موضوعی بپردازم و مکمل برنامه های رسانه های میلی باشد.در این راه اگرچه فرصتی خالی کرده ام اما اگر دوستان همراه شوند قطعا غنی تر و کامل تر خواهد شد.برای همین اگر می توانید هر کدام از موضوعاتی که در زیر می آورم را عهده دار شوید،‌یاعلی بگویید و مرا مطلع سازید.اگر موضوع دیگری هم مد نظر دارید ،‌بسم الله
امام و دخالت نظامیان در سیاست
امام و رفتار با زندانیان
امام و شورای نگهبان
امام و میزان دخالت روحانیون در کارهای اجرایی
امام و تحجر
امام و اسلام آمریکایی
امام و روزنامه رسالت و جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز
امام و جایگاه مردم در حکومت
امام و جایگاه واقعی مجلس
امام و نظر کارشناسان