• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : مطهري عليه مطهري!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 
    1) به هر حال ادعا با واقعيت بايد تناسبي داشته باشند. شما همان بالاترين تکذيبيه هر هر روزه فارس را لطف کنيد، ارائه کنيد و مرا به ماخذي که خودتان از جستجوي آن خودداري مي کنيد، حواله ندهيد
    2) خبر کذب از هر کسي باشد، منفور است و من هم به نوبه خودم آن را محکوم مي کنم؛ اما عزيز دلم منشا خبري که شما فرموده ايد (و بنابر تکذيبيه آقاي مهاجري بايد آن را غلط فرض کرد) فارس نبوده است.
    اما شما اين دروغ را (بر فرض پذيرش کامل سخنان جناب مهاجري) به فارس نسبت مي دهيد و به يک موجود حقيقي تهمت مي زنيد.
    اين نگاه تند شما است که موجب بسياري از قضاوت هايتان شده است.

    خدا همه ما را ببخشايد.
    پاسخ

    اول اينكه تعداد تكذيبيه با تعداد خبر دروغ لزوما برابر نيستند.اما خبرهاي دروغي كه فارسي ها و دوستانشان آن هم معمولا از قول منبع آگاه و از جلسات خصوصي بيان مي كنند بيشتر كه معني خبر بدهد معني فضولي مي دهد تازه اگر راست باشد و الا در صورت دروغ بودن كه تكليفش مشخص است.
    من قصد حواله دادن ندارم ولي الان حال و حوصله گشتن اينترنتي اين كار را ندارم .شما اگر طالب هستي بگرد كه پيدا مي شود.
    دوم اينكه من گفتم بافته اند نگفتم فارس بافته و لزومي هم ندارد اينقدر صريح بگم.چون خيلي هايشان را مي شناسم و مي دانم روابطشان را.براي همين تاكيد خاصي روي فارس و رجا و كيهان و ايرناو بيست و سي ندارم چون در خيلي موارد قابل تفكيك نيستند.همين طور مثلا اعتماد و بهار و ...
    سوم اينكه من نگاه تندي ندارم اتفاقا نگاهم كاملا اسلامي است.نبايد در زندگي خصوصي مردم كنكاش كرد.شما فرض كن ماجراي آقاي مهاجري راست هم باشه.اول اينكه خبرگزاري هستند يا بنگاه فضولي.كجاي دين ما چنين كنكاشي آمده.كي گفته برو ببين در گوش هم و در مجالس خصوصي شان چه مي گويند و بيا علني اش كن.اين به نظر شما تنده!
    بعدش هم وقتي طرف داره تكذيب مي كنه من ترجيح مي دهم حرف او را در نظر بگيرم چون حتي اگر راست باشد دوست نداشته علني بشه.آيا چنين حقي ندارد؟
    سوم اينكه از بين كل مطلب من شما فقط اين يك تيكه اش را گرفتي.من خودم با اين دوستان معاشرت دارم.همين حرف ها را زده ايم و نظرشان ملهم از نظر آقاي مصباحه.مي شود كسي چنين ديدي داشته باشد ولي دروغ نگويد؟
    قبول دارم كه امكانش هست اما شما هر وقت به اندازه من اين دوستان را شناختي و در جلساتشان رفتي و ... آن وقت مي شود با هم بهتر صحبت كنيم.
    من يك مثال زدم از خبرگزاري فارس و در ذهنم هم بود كه حتي امثال احمد توكلي بارها از سوراخ اين دوستان گزيده شدند.
    در مورد شما هم هيچ قضاوتي ندارم چون نمي شناسمت
    ولي سعي ام اين است كه قضاوت بدون پشتوانه نكنم.شما را هم به همين توصيه مي كنم