سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/5/22
7:55 عصر

تهمت!

بدست روح اله ریاضی در دسته

بعد از آنکه آیت الله جنتی از بدست آوردن سندی سخن گفت که بنابر آن سران فتنه یک میلیارد از آمریکا پول گرفته اند،‌واکنش کسانی که به سران فتنه معروف شده اند شروع شد و آنان این خبر را تکذیب کردند و اعلام شکایت نمودند.
جدای از اینکه واقعا آقای جنتی در چه جایگاهی هست که چنین ادعایی را کرد،‌اما طبیعی بود که گام بعدی برای ایشان منتشر کردن این سند باشد تا هم دروغ سران به اصطلاح فتنه مشخص شود و هم عدالت آقای جنتی که در حداقل دو جایگاه شورای نگهبان و امام نماز جمعه شرط لازم برای ایشان است خدشه دار نشود.
بسیاری نماز جمعه امروز را بهترین فرصت برای افشای اسناد می دانستند که محقق نشد.یعنی تا به الان توسط فردی که بنا بر قانون اساسی شرط عضویت اش در شورای نگهبان عدالت بوده و هم برای امامت جماعت باید این شرط در او به اثبات برسد،‌تهمت و دروغی نسبت به برخی افراد صورت گرفته که بنا بر بسیاری از مستندات این کار انجام گناه کبیره و نافی عدالت لازم ایشان برای تصدی این سمت هاست.
نکته جالب قضیه هم آن است که ایشان در خطبه امروزشان همه را به ترک دروغ و تهمت در ماه رمضان دعوت کرده اند.چه زیبا کلام الهی فرموده:«اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم»