سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/11/14
9:29 صبح

هیات؛ رسانه مردمی ،رسانه تاثیرگذار

بدست روح اله ریاضی در دسته

به نظر من هیات یک «رسانه» است. تقریبا با تمامی تعریف هایی که از رسانه می شود هم جور در می آید.به تعبیر بهتر رسانه دینی است.پیام می دهد و تاثیر می گذارد.خوشبختانه و یا متاسفانه معتقدم که اثرگذارترین رسانه دینی در عصر حاضر شده .یعنی جایی که قرار است تبلیغ دین شود، صدا و سیما و ارشاد و سازمان تبلیغات و ستاد نماز جمعه و چه و چه هیچ کدام قدرت تاثیرگذاری شان به اندازه هیات نیست.

شاید مهمترین علتش به نوع مدریت اش برگردد.هیات ها مردمی اند و چه اشتباه می کنند کسانی که می خواهند برایشان متولی بتراشند.همین مردمی بودن باعث می شود تا هرکس با هر مرام و مسلک سیاسی و حتی دینی گوشه امنی در هیات بیابد و چون آن طرفش خدای کرم است، این طرفش ارمنی و ناصبی و سنی و شیعه و ... فرقی نمی کند.

شاید مهمترین دغدغه مدیران هر رسانه ای تاثیرگذاربودن رسانه است. مثل معروفی بین رسانه ای ها وجود دارد که می گویند باید به جایی برسیم که اگر درروز روشن ادعا کردیم شب است ،مخاطبانمان بپذیرند.حالا آمار و ارقام رسمی و غیررسمی از جرم و جنایت گرفته تا عروسی های توام با گناه و حتی خرید وسایل پرهزینه ای چون اتومبیل و وسایل خانگی در این دو ماه کاهش پیدا می کند. حالا شما یک رسانه بفرمایید که بتواند چنین تاثیری بر روی مردم بگذارد.