• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : حالا، حکايت ماست!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ع.ش 

    رابعا کلا مثل اينکه متوجه نبوديد که من چي گفتم من گفته‌ام تا موقعي که وضع آقايون مثل قبله و با همون ادعاها، بازگشت به قدرتشون بي معنيه حالا اگه اينطور نيست و به هر نحوي برگشتن از مواضعشون (و نه لزوما مجازات شدن توي دادگاه) ديگه موضوعا قضيه منتفيه و حرفي نمي مونه


    خامسا ته اش اعدام سران فتنه است


    سادسا فکر کنم قديما روايت خوندن بر منابر اجازه مي‌خواسته انگار رسم بدي هم نبوده اما ما قطعا خشمگينيم و خشم خودمون رو از اونهايي که داشتن به انقلاب ضربه مي‌زدن حفظ مي‌کنيم تا وقتش شما هم بريد اون روايتو سر مزار امام بخونيد که گفت:"بغض و كينه انقلابي تان را در سينه ها نگه داريد، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگريد و بدانيد كه پيروزي از آن شماست"

    پاسخ

    همه حرف من اين است. يک اتفاقي افتاد که در آن همه اشتباه کردند و همه خلاف قانون عمل کردند. از رهبري و موسوي و کروبي و احمدي نزاد و هاشمي و خاتمي و شوراي نگهبان و بسيج و صدا و سيما و سپاه و دولت و اصول گرا و اصلاح طلب. براي همه شان هم دليل دارم و براي خلاف قانون شان ماده و تبصره را هم حتي مي توانم ذکر کنم. حالا يک عده فقط اشتباه طرف مقابل را بيان مي کنند و اينکه بايد تو توبه کني و مجازات بکشي و .... خب طي اين چهار سال همين بوده و چه نتيجه اي گرفتيم.فکر مي کنم مردم هم از اين رويه خسته شدند. يک راه دوم اين است که يک جورهايي حالا که همه اشتباه کردند، حالا که شرايط ما ويژه است و دشمن خارجي کمين کرده، حالا که اين همه فشار به مردم آمده. با هم متحد شويم و اشدا علي الکفار و رحما بينهم. دشمن اصلي اسرائيل و همه آنهايي هستند که مي خواهند ايران و ايراني نباشد و يا زيردست آنها باشد. من و شما نبايد در يافتن دشمن به خطا برويم و در چنين موقعيتي مدام چشم مان را ببنديم و دهانمان را باز کنيم!