• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : شان طبابت!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهرام 
    زنده باد. کاش يک جوري به دست خود ايشان هم برسانيد که براي آينده رهگشا باشد
    متاسفانه علماي ما چشم و گوششان شده است شنيده ها و در نهايت تلويزيون خودمان! اي کاش از حجره و دفتر دستک خود به ميان مردم مي آمدند و ميديدند اوضاع جامعه از چه قرار است وامروز چه چيزهايي بنيان افکن دين شده است!
    آقاي مکارم خيلي قشنگ توي زمين تيم مشايي-احمدي نژاد بازي کرده است. به نظر مي رسد غرض احمدي نژاد از اين نامه آن هم پس از دو سال پيگيري اين سياست توسط وزيرش و دفاعهاي مختلف از آ« ايجاد تضاد و تمايز با کساني مثل آقاي مکارم بوده است که موفق هم شده است.
    خوب است در مورد اساتيد هم اظهار نظر کردند تا معلوم شود چقدر منابعشان را وارسي کرده اند.

    سلام

    آقاي مكارم از اين قبيل موضع‌گيري‌ها فراوان داشته‌اند. خاطرم هست كه سال 85 كه دولت عربستان سعودي نسبت به بازسازي مكان رمي جمرات اقدام كرده بود، آقاي مكارم صرفاً بر اساس يك خبر واحد و جعلي (مبني بر اين كه سعودي‌ها تصميم گرفته‌اند به جهت سهولت كار حجاج سه ستون شيطان ديگر و جمعاً 6 ستون بسازند) سخنراني كوبنده‌اي انجام دادند ولي بعداً مشخص شد اصلاً چنين چيزي اتفاق نيفتاده است و ناقل خبر بر اساس ذهنيت خودش، اين خبر را نقل كرده است.

    باجنبه ها!

    با سلام خدمت دوست عزيزم، شما براي ثبت نام و حضور در جمع صميمي باجنبه ها دعوت شديد، لطفا با حضور خود ما را خوشحال نموده و وجود خود بهره مند فرماييد.

    انجمن باجنبه ها،مکاني براي تفريح و سرگرمي + فرهنگ و علم آموزي

    براي بازديد:
    www.bajanbeha.ir

    براي ثبت نام:
    http://bajanbeha.ir/register.php
    + حميد 
    يادم مياد کتاب تنبيه الامه مرحوم ناييني رو که مي خوندم اولين بار فهميدم مرجع شيعه يعني چه. آنقدر سطح آگاهي و بصيرت فرد نسبته مسائل زمان زياد بود که واقعا آدم مي موند. اون علما حاصل محيطي رقابتي بودند که علما بايد تلاش مي کردند که دين جايگاهش حفظ شود. اما تو اين محيط آسايش و توسعه اسلام و دستاوردهاي روز افزون نظام بهتر از اين علماي نه چندن مطلع و غير فعال(سعي مي کنم حرمت نگه دارم) به عمل نخواهد آمد.
    برادر دوست دارم پستهات رو
    پاسخ

    شما لطف داري و اميدوارم روزي با سايت و وبلاگ شما هم آشنا شوم
    + حميد 
    جانا سخن از زبان ما م گويي.
    متاسفانه مشکل تو باغ نبودن بين علماي متمايل به حاکميت بسيار حاد است. به قول مرحوم نسيم شمال:
    با اين علما هنوز مردم از رونق ملک نا اميدند
    مشکل وقتي حادتر مي شود که به مرور زمان متاثر از اظهار نظرهاي علما اين مساله به ذهن متبادر مي شود که نکند اصولا بخاطر اين تو باغ نبودن علما عده اي نقل کننده صالح و عادل اطرافشان حضور دارند که همه چيز را آنگونه که لازم است براي علما توضيح مي دهند.
    به نظر من علما نماينده آن قشرهايي از جامعه ما هستند که سطح خودآگاهي ملي بسيار پاييني برخورداند و اصولا بطور متوسط توي سي سال پيش زندگي مي کنند با اين تفاوت که پيکان و رنو هاشون به پژو و پرايد بدل شده و موبايل دستشون مي گيرند.