• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : آيا همت و كار مضاعف بهترين نسخه است؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 2 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صمد 
    عالي بود.
    به نظر من هم اين مسائل، از بس که بديهي اند، نمي شود در موردشان سخن منطقي نوشت.
    انصافا آسمان و ريسمان را زيبا و بي نظير به هم بافتيد.
    لذت بردم.
    همچنان شما را به ادامه "خواب" و "استراحت مطلق" توصيه مي کنم.
    مواظب باشيد مبادا از لاي پتو يک سوز و صدايي نيايد که از خواب گرم زمستاني - و حالا ديگه بهاري- بيدار بشويد.
    و در رختخوابتان، همچنان با اقتدار، ارکان قدرت رو محکم و دندان شکن نقد کنيد.
    جوري که دل ... خوب حال بياد و جگرشان خنک بشود.
    در مقابل نظر شما، عده اي ابله هستند که نظر متفاوت دارند. واقعا هم ابله هستند. حرجي هم بر آنها نيست. به عقيده اين ابلهان تماميت خواه و قدرت مطلقه طلب و ... {بقيه دري وري ها را شما تصور کنيد... در همان زير پتو}:
    اين نسخه، يکي از صدها قطعه پازل توسعه است که امسال در چهارچوب برنامه کلي کشور قرار گرفته است؛ و نه "تنها" و يا "بهترين" نسخه. اين از کانتکست کلام قابل برداشت است. همچنانکه سال گذشته نيز اصلاح فرهنگ مصرف گرايي جامعه و حاکميت مورد توجه بود که به تبع فساد و افساد ماجراجويان انتخابات، در گنجه فراموشي به وديعه سپرده شد.
    مخاطب اول اين توصيه، مديران و برنامه ريزان کشور اند تا براي اصلاح سياست هايي که فساد اداري رو دامن مي زند و راه را براي سوء استفاده کارگر و کارمند باز مي کند اقدام کنند. در دانش مديريت و تا حدودي مهندسي صنايع، تمام توان علم بشري به کار گرفته شده تا بالاترين بهره وري حاصل بشود. اصلاح نظام اداري و قانون کار، به طور ضمني، توصيه اين پيام است. حال، اين توصيه ها توسط رئيس جمهور سبز کشور تا چه ميزان لجن مال مي شود و به سخره گرفته مي شود، ربطي به اصل توصيه ندارد.
    تا وقتي من و شما، در همان محيط کاري کوچک و محدودمان، نمي توانيم همچون رقباي غربي فعاليت کنيم و از لحظه هاي عمرمون استفاده کنيم، برآيند کل جامعه و فرهنگ کلي آن، همين است که هست. و البته مي توانيم کم کاري مان را به گردن مجلس و دولت و رهبر و صدا و سيما و احزاب و رسانه ها و استکبار جهاني و موساد و حزب الله لبنان بيندازم و خيال خودمون رو راحت کنيم.
    و شما اين راه حل اخير را گويا ترجيح داده ايد!
    پاسخ

    من نمي دانم مشكل شما با كجاي مطلب من است.
    من استدلالاتي بيان كردم كه به جاي به كار بردن برخي تعابير دور از شان من و شما بهتر است اگر حرفي داريد در رد يا تاييد آنها بفرماييد.مطمين باشيد اثرش هم بيشتر خواهد بود.