سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/2/8
2:25 عصر

روح اله ریاضی در انتخابات شرکت می کند

بدست روح اله ریاضی در دسته انتخابات 92

47 روز مانده تا انتخابات

روح اله ریاضی در انتخابات شرکت می کند.می خواهد مشارکت فعالی داشته باشد .نه می خواهد کاندید شود، نه در ستاد و جریانی فعالیت بکند، نه وارد مصادیق و اسم آوردن از کاندید مطلوبش شود و نه حتی با قطعیت بگوید که رای خواهد داد.

از نظر من شرکت در انتخابات به رای دادن خلاصه نمی شود که اگر کسی رای داد بگوییم شرکت کرد و اگر دیگری نداد ،از عدم شرکت او نام ببریم.

شرکت در انتخابات یعنی آن را یک فرصت دانستن، به آن اندیشیدن، بحث و تبادل نظر کردن، آگاه شدن و آگاه کردن ، تصمیم گرفتن و در نهایت رای دادن یا ندادن.

انتخابات برای هر کسی که در این کشور زندگی می کند یک رخدادی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

 من همین جا مرزبندی خودم را با کسانی که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنند و هم با آنهایی که در هر شرایطی و در هر انتخاباتی شرکت می کنند را مشخص می کنم.

اگر کسی در اصل این مساله تردید دارد می تواند یادداشت هایی که از این پس در مورد انتخابات می نویسم را نخواند و وارد بحث هایی که دوست دارم حول و حوش آنها بکنیم، نشود.

از بقیه دوستان تقاضا دارم که صرفا در محیط همین وبلاگ و ترجیحا با نظرات مودبانه و البته غیرخصوصی شان به این مشارکت معقولانه در انتخابات کمک کنند.دوستانی که مطلبی در این باره نوشته و خواهند نوشت هم اطلاع رسانی کنند که حتما مطالبشان را بخوانیم و مشارکتی فعالانه داشته باشیم.

47 روز مانده به رخدادی که می تواند تا 8 سال آینده ما را تحت تاثیر قرار دهد.کافی است به 8 سال قبل و انتخاب های آن موقع مان نظری بیاندازیم و حال و روز امروزمان را تجزیه و تحلیل کنیم.

فرصت اندک است و راه طولانی.

یاعلی