سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/22
11:7 صبح

نامه ای به سردار فیروزآبادی

بدست روح اله ریاضی در دسته

سردار گرامی جناب سرلشکر فیروزآبادی

رنج نامه تان را خواندم و می خواستم نامه ای برایتان بنویسم.اما نشد.

به اختصار مواردی را به عرض می رسانم.چرا که کمی صفا و صداقت در نوشته تان بود و من هم طالب آنم.

-خدا می داند که شب ها چه مناجات هایی جوانان و دلسوختگان انقلاب با امام زمانشان می کنند.

-امام خمینی(ره) عزیر را ندیدیم و حسرتی جانفزا داریم.اما گفتارش را خوانده ایم و این روزها بیشتر، آن را مطالعه می کنیم.با آنچه شما می فرمایید تفاوت های بسیاری دارد.

-از بسیجی گفته اید.آنچه به یغما برده اند و به اسم فلان تفکرو مرام سیاسی زده اند.ما به آنچه با چشم خود در مساجد و دانشگاه ها دیده ایم بیشتر از سخن شما اطمینان داریم.

-از مظلومیت بسیجی گقته اید.بسیجی واقعی همیشه مظلوم است؛ ولی اینانی که در لباس بسیج ؛با باتوم و اسپری و...یورش می برند،مظلوم اند؟و لابد آنانی که مورد ضرب و جرح قرار می گیرند،ظالم!

-شما عمری کرده اید و جای پدر ما هستید.آنچه این روزها بر ما می گذرد ،از شما سخت تر است.ما،آینده و امید و آمالهایمان را خراب شده می بینیم.

-لحن رنج نامه تان بعد از رحلت امام(ره)،بوی نفرت می دهد.سیاه و سفید کرده بودید همه را.نه از سیاه شما آنقدر متنفریم و نه به سفید شما امیدوار.

-اگر می خواهید امروز،ما را طرف بد ماجرا معرفی کنید،ملالی نیست.ولی استدعا داریم خودتان را طرف خوب و مصداق حق و حقیقت نپندارید. اگر نامه و حکمی از امام زمان (عج) مبنی بر تایید مادام العمرتان دارید ،بفرمایید. والا آنچه ما می دانیم آن است که انسان ها همیشه در معرض امتحان الهی هستند و لحظه ای خطا ممکن است آنها را به سقوط بکشاند.برای نمونه جملاتی از امام راحل را برایتان آورده ام:

«اگربنا باشد سپاه پاسدارن به طور هرج و مرج کار بکنند،هرکه،هرجا چهارنفر باشد برود به مردم تعرض کند و مال مردم را-خدای نخواسته- بگیرد،این پاسدار اسلام نمی شود،این طاغوت است به صورت دیگر درآمده.مگر طاغوت چی بود؟ طاغوت همین بود که جان و مال مردم در امان نبود در زمان او.اگر بنا باشد که جان و مال مردم در این زمان هم از قوای انتظامیه در امان نباشد،این همین طاغوت است،منتها با صورت دیگر آمده بیرون.»(15/3/59 سخنرانی در جمه دانشجویان دانشکده افسری)

باور بفرمایید که ما بیشتر از شما در طلب ظهور مهدی فاطمه(عج)هستیم.شما رنج نامه تان را نوشته اید .ما حرفهایمان را در دل نگاه داشتیم.

امیدوارم حضرتش بین ما و شما و رنج هایی که کشیدیم، قضاوت فرماید.