سفارش تبلیغ
صبا ویژن

91/2/13
4:25 عصر

از رایی که می دهیم!

بدست روح اله ریاضی در دسته

از شما چه پنهان! مدتی است به رای دادن در مرحله دوم انتخابات فکر می کنم.عمده دلایل و قراین هم گواه آن است که به احتمال خیلی زیاد رای خواهم داد.«علی مطهری» اش را مطمئنم و در مورد بقیه بیشتر باید تحقیق کنم.اما علت؟

1- دور دوم از فضای احساسی دور اول فاصله زیادی دارد. نه حاکمیت دنبال رفراندوم و دستکاری رای ها می رود (البته بخشی اش) و نه با توجه به این رقم کم باقی مانده (65نفر) مانور تبلیغاتی داده می شود و نه از آن طرف فضای انتقاد و اعتراضی که بود و بخشی اش هم به حق بود چندان معترض این رای دادن خواهد شد.

2- این جماعتی که به دور دوم انتخابات رسیده اند را در کل می توان به دو دسته تقسیم کرد.جمعی خواجگان دربار سلطان هستند که چه ایشان بخواهد و چه نخواهد سینه چاک و خاک بوس حضرتشان هستند .اگر چه جمعی شان چون نان را در این دیده اند ادای خاک بوسی در می آورند و «اصول» ان جز خاک بوسی هنر دیگری ندارند و اصل و نسب و مرام سلطان برایشان تفاوتی نمی کند. دسته محدود دیگری هم هستند که حداقل در گفتار و برخی حتی در کردار یک نیم چه استقلالی دارند که علی آقای مطهری جزو این دسته تشریف دارند.

3- با وجود تمامی موارد اختلافی با این دوستان مستقل فکری، اگر چه از نظر من نماینده شایسته آن است که در کنار استقلال فکری، کارشناس و خبره باشد و حتی المقدور قرابت فکری بیشتری با او داشته باشم، ولی حال که دو صفت دیگر در اغلب رد شدگان از سوراخ صلاحیت شورای محترم تقریبا کیمیاست، عقل حکم می کند که به حداقل اکتفا کنم.

4- بنده به مانند برخی مروجان، به دنبال پبام فرستادن به حاکمیت و مانند آن نیستم.عضو کوچکی هستم که می خواهم در حد خودم آنچه می توانم به انجام برسانم و به مانند آن فردی نشوم که از ابتدا بر اصلاح بشریت هدفگذاری کرد و در آخر دانست که باید از خودش شروع می کرد.

5- این مطلب کاملا بر مبنای طنز نوشته شده بود و هر گونه تشابه اسامی بر عهده ذهنیت غلط شماست!