سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/5
2:34 عصر

کنکور ارشد انتخابات

بدست روح اله ریاضی در دسته

در ادامه مطلب قبلی درباره شباهت های انتخابات اخیر با برخی حوادث، این دفعه به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد می پردازم.
کنکور ارشد امسال در روزهای 28 تا 30 بهمن برگزار شد.سر کنکور هم سوالات را جمع آوری می کنند.معاون سنجش هم اعلام کرده که تا 13 و 14 بهمن کلیدها را می دهند.
بعدش یک بازه زمانی برای اعتراض به سوالات می دهند.یعنی شما بدون داشتن دفترچه و حتی کلید دو هفته باید کاملا همه چی را از حفظ داشته باشید و بعدش بروید انقلاب و سوالات را با رقم نامنصفانه ای بخرید و ادامه ماجرا.
اگر یادتان باشد برخی از نهادهای برگزار کننده و ناظر انتخابات اعلام می کردند که هیچ وظیفه ای ندارند تا آمار صندوق به صندوق را اعلام کنند و حتی تا به امروز به برخی اعتراض ها هنوز جواب نداده اند.(به طورنمونه به برخی سوالاتی که در سایت الف مطرح شد)
در نهایت هم مدیران سرفراز و پیروز در مصاحبه با رسانه ها اعلام می کنند که 99 درصد اعتراضات داوطلبان و کاندیداها وارد نبوده.
به تعبیری مرحبا با شما و البته صد مرحبا به داوطلبان و کاندیداهایی که با وجود این دسترسی چکه ای به اطلاعات ،توانسته اند در حدود یک درصد از کار شما غلط بگیرند.
یک زمانی یک آقایی ادعا کرده بود که ما کمترین توقیف مطبوعات را داشتیم.البته بعدا مشخص شد که همون تعداد نشریه توقیف شده،‌مجوزشان را در دولت قبل گرفته بودند و آن دولت آنقدر مجوز نداده بود که توقیف کند.