• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : آقاي احمدي نژاد!آرمانهاي ما را پس بدهيد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگ و سپاس از نظرات دلگرم كننده ايي كه هر از چند گاهي براي ما مي نويسيد.بهترين ها رو از خدا براي شما دوست عزيز و مردم اين مرز و بوم با اين تمدن ريشه دار مي خوام.

    مي گويند:اسکندر قبل از حمله به ايران درمانده و مستأصل بود ومي پرسيد چگونه بايد بر مردمي که از مردم من بيشتر ميفهمند حکومت کنم؟يکي از مشاوران ميگويد: کتابهايشان را بسوزان. بزرگان و خردمندانشان را بکش .اما ظاهراً يکي ديگر از مشاوران به قول برخي، ارسطو پاسخ ميدهد: نيازي به چنين کاري نيست. از ميان مردم آن سرزمين، آنها را که نميفهمند و کم سوادند، به کارهاي بزرگ بگمار. آنها که ميفهمند و باسوادند، به کارهاي کوچک و پست بگمار. بي سوادها و نفهم ها هميشه شکرگزار تو خواهند بود و هيچگاه توانايي طغيان نخواهند داشت. فهميده ها و با سوادها هم يا به سرزمينهاي ديگر کوچ ميکنند يا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه اي از آن سرزمين در انزوا سپري خواهند کرد....

    سلام مهندس
    چي شده؟نکنه شما هم دست شستي از نوشتن؟شما هم بله...؟يا نکنه اسباب کشي کردي و ما خبر نداريم.
    لااقل صله ارحام به جا بيار!!يا نکنه سر ميزني به ما ولي قابل نميدوني نظر بدي؟!
    همان بهتر که در اين روزگار آشفته، گزک به دست اين جماعتِ... ندهيم.گاهي ننوشتن سرشار از نکته هاست!!(بر وزن گاهي سکوت سرشار از گفته هاست)

    من مسلمونم يا ايراني ؟
    با سلام در اين هنگامه که به واسطه اعمال خشونت آميز بعضي افراد در جمهوري اسلامي، اين جمله شنيده ميشود که شاه و ساواک يک هزارم اين شکنجه ها را نکرده است. براي سنجيدن درستي اين ادعا ،شما را به خواندن اين نوشتار دعوت مي کنم. همراه با خاطرات و گفتارهايي از لطف الله ميثمي - مهدي بازرگان(ره) - مازيار بهروز- يرواند آبراهاميان- احمد احمد
    ممنونم از لطف شما
    انشاء الله از اينجور مشکلات براي کسي پيش نياد
    + نجوا 
    مي روم و مي آيم و مرور ميکنم و دلم ميگيرد...
    چه بگويم وقتي حرف دل است...
    البته اين جنابي که يک زمان خيلي ها آرمان هايشان را درش جستجو ميکردند و الان هم فقط براي به قدرت نرسيدن يک سري ديگر سنگش را به سينه ميزنند، هيچ زمان نتوانست دل من يکي رو قرص کنه که ميتونه عدالتي حقيقي رو در کشور گسترده کنه، حتي اگه همه ابزارها در اختيارش باشن.
    حرف هاش از اول برام بوي ريا ميداد، نميدونم چرا، اما اين حس هر روز بيشتر شد و دريغ که کمي مرتفع و کم شه.
    قرار شد يارانه ها را هدفمند کنن، بعد که مجلس دو هفته اي گذاشت و به نتيجه رسيد که از فيلتري بگذره و دست دولت قرار بگيره، آقا بلند شد و رفت مجلس که اينجوري نميشه، اين يعني چه؟
    گمونم کانديداي ديگر بود که قبل انتخابات (اگه درست بگم) گفت که ايشون ميخوان قجري برخورد کنن، يه صندوق باشه و هرجور دوست داره ازش خرج کنه و به هرکس خواست بده.
    نميدونم چي قراره بشه، فقط انقدري ميدونم که اين ره از اولش هم به ترکستان بود و هر روز بدتر و منحرف تر!
    ديگه آرمان و هدف برباد رفته که جاي حرف نداره، وقتي متعهدترين آدمايي که ميشناختم هم دلگير و دلتنگ ن و گاه به راه آمده و جان و عمر گذاشته شده براي اين مملکت و انقلابش فکر ميکنن....

    دست فاصله ادعا و حقيقت را ، و اينكه چقدر در عين شباهت از هم دورند را فهميديم

    ممنون از لطفتان

    شما دوستان علم و صنعتي تان رفته اند پست گرفته اند ، باز لااقل علم و صنعتي بوده اند ، و احتمالا دانشجوهاي عادي از نظر درسي و اخلاقي ....من برخي از "نخاله ترين" دوستان مدرسه و دانشگاهم هم اكنون در مصادر كار قرار گرفته اند !!!

    + محمود 
    سلام بزرگوارم
    جمله ي پاياني متن، خيلي زيبا بود و البته احتمالا زبان حال خيلي ها.

    خدايا به داده ونداده وگرفته ات شكر.
    كه داده ات نعمت است ؛ نداده ات حكمت و گرفته ات امتحان
    سلام بزرگوارم مايل بودي سري بزن
    [گل] [گل] [گل]