• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : ولايت فقيه مقام است يا وظيفه؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    پاسخ آقاي سيد محمد عزيز

    جمع اضداد كه در منطق غير ممكن است در كشور ما به لطف تفكر انتزاعي و برتر انگاري يك گروه؛ ممكن شده است.

    مثل آن است كه به كسي بگوييم : وقتي با من حرف مي زني دهانت را ببند.

    جنابعالي اگر دنبال سند هستيد لطفاً به تاريخ انقلاب مراجعه بفرماييدو جدولي از كليه افراد دخيل در انقلاب و جنگ تحميلي و افراد خانواده شان تهيه بفرماييد و پس از آن تيترهي و اهانات برخي روزنامه ها را بررسي كنيد تا متوجه شويد كه الآن هيچ چيز در جاي خودش نيست.

    خواهشاً از روايات مربوط به پيامبر و ائمه اطهار و طلحه و زبير و عايشه هم استفاده نكنيد. چون درنفس اينكه برخي جريانات در راه حق باشند اختلاف است . چه برسد به اينكه داعيه جانشيني و هدايت جريان حق را داشته باشند.

    و يه تذكر برادرانه

    اگر خداي نكرده برادر و يا خواهر شما (يا من يا هر ايراني ديگر) مورد اين تعرض واقع شده بود، و شما با اطمينان كامل به انجام چنين عملي قصد اثبات آن را داشتيد، چه مي كرديد؟

    چطور مدركي تهيه مي كرديد؟

    ضمناً در نظر بگيريد كه براي جلوگيري از اعلام نام و پيگيري همان گمشده تان ؛سايت فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي هم فيلتر شده بوده است.!!

    يا حتي اگر نماينده مجلس هم بوديد راهي براي ورود شما به بازداشتگاهها يا حتي ساختمان اصلي دادگاه انقلاب وجود نداشت.

    باز هم بگويم يا هنوز اصرار به ارائه مستند داريد؟

    ارائه مستند در اين فضاي غير منطقي و امنيتي غير ممكن است. ضمنا آقاي كروبي در كنار اين نامه، پيشنهاداتي هم براي مشخص شدن صحت و سقم آن ارائه كرده است كه توجهي نشد.

    برادر ايراني ومسلمان شما

    رضا

    سلام عليکم
    ممنونم که سر زدي و بازتاب نظرم رو منعکس کردي.
    "الان حكومت تحت سوال قرار گرفته.يك نفر در خانه خودش نيست.بحث زندان حكومت هست." آيا اگر حکومت تحت هر سوالي قرار گرفت بايد جوابش را علني بدهد؟ آيا جواب هر سوالي را بايد بدهد يا انقدر بهش حق مي دهي که تصميم بگيرد جواب علني ندهد؟ پيگيري کردن و اصل را بر صحت گذاشتن براي شما نيست عزيز. براي مالکان و عمال است.
    "وقتي شبهه خطا به حكومت رفت.اينجا نه تنها لاپوشاني ندارد بلكه بايد علني شود" چه کسي گفته شبهه را علني کنيد؟ روايت بده. روايت مي خوام که بگويد يک چنين اتفاقي رو علني کنيد و بعد به شما هم اجازه بدهد دنبالش بدوي و اينگونه جلز و ولز کني. داري مي گويي شبهه. شبهه علن ندارد که عزيز. واقعيت علن دارد. مستند علن دارد. مشکل من و شما مي داني که چيست؟ تو مي خواهي هر حرفي زده شد ما بدويم و پاسخ بيابيم در حالي که کسي که حرفي مي زند بايد حرفش را اثبات کند. بدون سند حرف زدن را بايد بکوبي به دهان فرد. مطلب حضرت امير اين نبوده است که شبهه را در روزنامه يا سايت منتشر کنيد. يه روايت بياور که علي عليه السلام گفته باشد شبهه يا حرکت گناه آلود عمال را که صرفا شک داريد يا نه اصلا مطمئنيد را بايد براي عموم انتشار دهيد... منتظر روايات هستم...
    سلام
    موضوع خيلي خوبي رو انتخاب کرديد، من هم منتظر ادامه مطلبتون هستم، اميدوارم موفق باشيد
    ببخشيد يکدفعه اينهمه واست کامنت خالي فرستادم.عمدي نبود. اين وبلاگت موقع ارسال پيام اذيت ميکنه و هر پيامي رو مجبورم چند بار بنويسم و بفرستم.آخرش کفري شدم و دستم گذاشتم رو دکمه ارسال و يکدفعه...
    خوانديم و بي صبرانه منتظر بعدش هستيم