• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : حالا، حکايت ماست!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ع.ش 
    ضمنا اين parsiblog امکان اينکه پاسخ رو با ايميل براي کامنت‌گذار بفرسته نداره؟
    + ع.ش 

    رابعا کلا مثل اينکه متوجه نبوديد که من چي گفتم من گفته‌ام تا موقعي که وضع آقايون مثل قبله و با همون ادعاها، بازگشت به قدرتشون بي معنيه حالا اگه اينطور نيست و به هر نحوي برگشتن از مواضعشون (و نه لزوما مجازات شدن توي دادگاه) ديگه موضوعا قضيه منتفيه و حرفي نمي مونه


    خامسا ته اش اعدام سران فتنه است


    سادسا فکر کنم قديما روايت خوندن بر منابر اجازه مي‌خواسته انگار رسم بدي هم نبوده اما ما قطعا خشمگينيم و خشم خودمون رو از اونهايي که داشتن به انقلاب ضربه مي‌زدن حفظ مي‌کنيم تا وقتش شما هم بريد اون روايتو سر مزار امام بخونيد که گفت:"بغض و كينه انقلابي تان را در سينه ها نگه داريد، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگريد و بدانيد كه پيروزي از آن شماست"

    پاسخ

    همه حرف من اين است. يک اتفاقي افتاد که در آن همه اشتباه کردند و همه خلاف قانون عمل کردند. از رهبري و موسوي و کروبي و احمدي نزاد و هاشمي و خاتمي و شوراي نگهبان و بسيج و صدا و سيما و سپاه و دولت و اصول گرا و اصلاح طلب. براي همه شان هم دليل دارم و براي خلاف قانون شان ماده و تبصره را هم حتي مي توانم ذکر کنم. حالا يک عده فقط اشتباه طرف مقابل را بيان مي کنند و اينکه بايد تو توبه کني و مجازات بکشي و .... خب طي اين چهار سال همين بوده و چه نتيجه اي گرفتيم.فکر مي کنم مردم هم از اين رويه خسته شدند. يک راه دوم اين است که يک جورهايي حالا که همه اشتباه کردند، حالا که شرايط ما ويژه است و دشمن خارجي کمين کرده، حالا که اين همه فشار به مردم آمده. با هم متحد شويم و اشدا علي الکفار و رحما بينهم. دشمن اصلي اسرائيل و همه آنهايي هستند که مي خواهند ايران و ايراني نباشد و يا زيردست آنها باشد. من و شما نبايد در يافتن دشمن به خطا برويم و در چنين موقعيتي مدام چشم مان را ببنديم و دهانمان را باز کنيم!
    + ع.ش 

    اولا راجع به حصر که ممکنه مصوبه شوراي عالي امنيت ملي بوده و خب درست هم بوده بالاخره اين آقايون يه کارايي مي‌کردن توي اين مملکت نه!

    ولي يه چيزي بگم اخوي مجازات کودتا فکر نکنم حصر باشه بلکه حداقلش حبسه اونم از نوع ابد اگه اعدام نباشه تازه ضمن اينکه اگه خيلي دنبال توجيه قانوني اين قضيه هستين مي تونين به اين فکر کنين که وظيفه قوه قضاييه فقط مجازات نيست بلکه پيشگيري از وقوع جرم هم هست(البته جرم اين آقايون که اظهرمن‌الشمس ه ولي ديگه)


    ثانيا اونايي که واقعا مرتبط با قضيه بودن که خب واقعا عامل فتنه بودن و ... اما اونايي که به ناحق بهشون اين نسبت رو ميدن (مثل آقاي قاليباف که شايد به ايشون هم اين نسبت ناروا رو ميدادن) کي گفته که حق دفاع ندارن کما اينکه دفاع مي‌کنن


    ثالثا اينکه تا کي مي‌خوام ادامه بدم ان‌شاءالله تا رفع فتنه از سراسر عالم

    پاسخ

    ماشالا خودتون مي بريد و مي دوزيد و ....اي کاش يک کمي از اين خشم انقلابي تان! فاصله بگيريد و مسايل را بدون آن تجزيه و تحليل کنيد.شما خودتون هنوز نمي دونيد اين حضرات به حکم کجا محصور شدن.شما پس داريد از چي و کجا دفاع مي کنيد.يک لحظه از خودتون بپرسيد؟شايد اين و شايد اون که نشد حرف.مي شود يک عده، عده ديگري را از حقوق طبيعي شان محروم کنند و شماي طرفدارش هم بفرماييد که شايد اين جا يا اون جا يا فلان جا حکمش رو داده.همه حرف من همون حرف رهبري است که فصل الخطاب قانونه. اگر اين حصر قانونيه بفرمايند ماده و تبصره اش چي بوده.در ضمن بهتر است از حقوق دان جماعت بپرسيد که ايا مفهومي به نام پيشگري از جرم واقعا چقدر بار قانوني دارد؟
    + ع.ش 
    براي بنده سخته که کسي بدون دليل درست و درمان به پدرم تهمت دزدي بزنه و بعد از گذشت چند سال بدون عذرخواهي و با يک ديد از بالا بياد بگه خوب ديگه، حالا شما وظيفه داريد که خفه بشيد
    يا خيلي شيک و مجلسي بگه: "حالا نوبت بالاتري هاست که براي هميشه آن اتفاقات تلخ را که همه شان در آن نقش منفي داشتند و در نهايت کشور را به يک بازي باخت باخت وارد کردند، فراموش کتند." انگار نه انگار که قضيه اصلا دو طرف داشته.(اعتماد به نفس دوستان واقعا يک کلاس فوتباله براي فوتبال دوستان)

    ببخشيد من يک تندرو ام. بياين به حقوق تندروها احترام بگذاريم!
    همين.
    پاسخ

    اخوي تندرو! هشتصد و خورده اي روزه که سران اين جريان در حصري هستند که معلوم نيست تو کدوم دادگاه حکمش داده شده. عناصر رده دويشان هم که با پيرژامه و دمپايي به دادگاه آوردند و برايشان احکام چند ساله بريدند. آنهايي هم که بيرون زندان و حصر اند را مفسد في الارض و ساکت و عامل فتنه ناميدند و اجازه دفاع هم ندادند. حالا اگه همه اينها به خاطر اين بود که به پدر شما تهمت دزدي زدند تا کي قراره تاوان بدهند؟ شما مي خواي تا قيام قيامت اينها و نوه و نتيجه هاشون رو مجازات کني چون برات سخته؟ تا کي مي خواي ادامه بدي؟ته ته ته اش کجاست ؟به اين نمي گن کينه جويي؟ بگم اون روايت رو که تو دلي که کينه وارد بشه چي ازش خارج مي شه؟ بگم؟ بگم؟
    من هميشه از نوشته هاي شما لذت ميبرم
    اين بار هم گرم بود هم اميد بخش
    پاسخ

    نظر لطف شماست
    + حسين دسته 
    سلام اقا
    اوباما فکر کنم از روي وبلاگ شما اظهار نظر کرده!!!!!
    پاسخ

    نظر لطفشونه
    با سلام.... خواهان تبادل لينک با وبلاگ زيباي شما هستيم.در صورت تمايل من را به نام رز30ياه لينک کنيد و بگويد به چه نامي لينکتان کنم .