• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : اصرار کورکورانه بر خطا!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميد 
    بحث راي دادن به احمدي نژاد و موسوي بحث انتخاب دو تا خط بود. دو تا سليقه. دو تا ديدگاه. اما بهترين تعبير اينه که اين انتخاب انتخاب دو تا اردوگاه بود. تحت هر شرايطي تو اوج جنگ کسي اردوگاه خودي را ترک نمي کند و موضع خنثاي راي به رضايي يا کروبي را در پيش بگيرد.
    بعلاوه براي بسياري لاشه احمدي نژاد(هميني که هست) به موسوي پيرو ولايت ارجح است. يعني بحث ممانعت از رقيب که در اينجا متاسفانه به خصم بدل شده است، هم مطرح است.
    پاسخ

    اين حرفي که شما مي زنيد همان چيزي است که زمان انتخابات مطرح کردند.انتخابات را جنگ حق و باطل دانستن همان و توجيهات امروز همان.
    سلام دوست من.ما اعتقاد داريم کاربر ايراني شايسته احترام است. سرويس هاي vpn ما براي رفع محروميت کاربر ايراني از سايت هاي مالي و منابع تحقيقاتي و خبري راه اندازي شده است. سرويس هاي vpn ما با کيفيت مطلوب و داراي پنل کاربري بوده و به پايين ترين قيمت ممکن 2000 تومان براي حفظ کيفيت عرضه ميگردد. خريدهاي ده عددي به قيما 1500 ت ارائه ميگردد. ادرس سايت هاي ما. در صورت آن لاين بودن پشتباني سفارش و تحويل در عرض چند دقيقه انجام ميگيرد.
    در ضمن قسمت خريد آن لاين کارت شارژ هم در سايت راه اندازي شده که با نازلترين قيمت موجود ميتوانيد سيم کارت خود را شارژ کنيد.و ئر قرعه کشي هم شرکت کنيد
    در صورتي که از فروشگاههاي ما خريد کرديد به ازاي هر 20000 تومان خريد يک اکانت رايگان هديه ميگيريد توضيحات بيشتر در سايت موجود است. در فروشگاههاي ما انواع محصولات مدرن و فانتزي براي هديه و کادو و نرم افزارهاي کاربردي ، پوشاک و زيور آلات، محصولات ارايشي و بهداشتي و غيره عرضه ميگردد. فروشگاههاي ما شامل فروشگاه شماره 1 و 2 بوده که در سايت قابل دسترسي است.
    www.vpnok.tk
    www.vpn90.vastblog.com
    لطفا براي پشتباني بهتر اي دي ما را اد بفرماييد
    vpnok@yahoo.com
    موفق باشيد. در صورت عدم دسترسي به سايت از طريق اي ميل تماس حاصل کنيد
    ميلاد با سعادت امام زين العابدين عليه السلام مبارک باد
    http://www.porojesara.ir
    سلام سلام بازم سلام . روزهاي قشنگيه . ديروز تصميم گرفتم براي دوستم يه هديه بگيرم اما راستش تو اين گرما دلم نميخواست بيرون برم . براي همين نشستم و گفتم بذار از اينترنت يه چيزي پيدا كنم . هنوز چند دقيقه نگذشته بودم كه سايتي پيدا كردم ماه . توپ . هر چي دلم ميخواست توش بود . من يه شال قشنگ و مد روز براي دوستم گرفتم و اونقدر ذوق زذه شدم كه يه ادكلن موزيكال هم براي بابام سفارش دادم . دلم ميخواد آدرسش رو براتون بگم تا شما هم از يه خري آسون و با كيفيت و با قيمت مناسب كيف كنين .
    www.1bazar.net