• وبلاگ : سي و يك شب
  • يادداشت : دو نکته درباره حادثه تروريستي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسن 
    به فاصله چند دقيقه از ترور خبر آن با جزييات دقيق در خبرگزاري هاي دولتي کار مي شود,حتي خبر از ترور سوم با ذکر زمان مکان و تعداد تلفات مي دهند که بعدا تکذيب مي کنند,از همون ثانيه اول هم اعلام مي کنند که کار استکبار جهانيه!لابد فردا هم تو تشييع چهار تا فحش به استکبار ميدن و ديگه نه خبري از عاملين ترور و مجازاتش مياد ونه هيچ چيز ديگه.
    پاسخ

    نمي دانم چه بگويم.مساله به اين سادگي ها نيست
    شما اين نتايج رو از کجاتون در مي آريد واقعا؟ يعني اگر اينطور است هر حادثه تروريستي مثل انفجارات عراق ، پاکستان و... را خود دولت هايشان انجام مي دهند.بالاخره اونها حادثه را علم کرده اند ديگه.
    مسخره ترين پستي بود که تا حالا ازتون خونده بودم.
    توصيه مي کنم پاکش کنيد.
    شما خودتون از سربازان گمنام ايد انگار. اينکه 5 نفر! به فراموشي سپرده شد! اينا رو از کجا مي دونيد؟
    پاسخ

    قبول دارم خيلي صريح و بدون شک نوشتم.اما صرفا مي خواستم اين دو نکته را بزرگ کنم.و بگويم که در تحليل هايمان لحاظ کنيم.چطور تا اتفاقي مي افتد مي چسبانيم به آمريکا و اسرائيل.بدون اينکه حتي يک سرنخ پيدا کنيم و مثلا بگوييم در دست بررسي است.آن طرفي ها هم مي چسبانند به خودمان.با سوتي هايي که داخلي ها مي دهند (مثل خبر سايت روزنامه جوان) امر بر خيلي ها مشتبه مي شود.اگر درست تحليل کنيم.نه مي شود آنکه در رسانه هاي رسمي مي گويند نه اينکه من اينجا گفتم.
    5 نفر هم يک عدد است.6 و 4 اش فرقي نمي کند.بحث بر سر اقدام خودسرانه يا با برنامه ريزي است.خود امنيتي ها مي گويند در اقدام برنامه ريزي شده حتما يک جايي اطلاعات نشت پيدا خواهد کرد و ما رو به هزار راه خواهد رساند
    ... يعني با يک تيم طرف هستيم و در آن صورت به طور يقين ردي از عوامل آن بر جا خواهد ماند....
    اين "يقين" که ميگوييد خيلي هم يقيني نيست ها !! هست ؟

    نتيجه اي هم که ميخواهيد بگيريد هر چند قابل تامل است ولي چندان موافق نيستم


    پاسخ

    بله در علوم انساني و اجتماعي نمي شود گفت صد درصد.حالا شما بفرماييد نود درصد.وقتي ادعا مي کنيم نيروهاي امنيتي ما فلان و بهمان هستند.خوب در صورت وجود عملياتي تيمي .رديابي آن به وضوح ساده تر خواهد بود.
    البته من نمي خواستم نتيجه بگيرم که قطعا کار داخلي هاست.بلکه نظرم اين است که بايد اين دو مورد را هم در نظر گرفت و لذا اينقدر ساده و ابتدايي نگفت که کار کار انگليس است.

    به اميد داشتن يک ازدواج پايدار، بهنگام و آسان براي هر جوان ايران زمين

    با روبان قرمز همکاري نماييد

    فروش کدهاي شارژ تلفن همراه ارزانتر از همه جا